No i się zaczęło...

KTO ZOSTANIE WÓJTEM W ZBLEWIE  ? 

  
2010-10-07 12:04:31 , Aktualizacja 2010-10-07 21:04:42

Śledczy sprawdzą, czy Artur Herold, zastępca wójta gm. Zblewo, groził Tomaszowi Boszce, wiceprzewodniczącemu rady tejże gminy. Zawiadomienie o podejrzeniu zamiaru popełnienia przestępstwa na początku października wpłynęło do Prokuratury Rejonowej w Starogardzie.

Ewa Macholla

ludzie komentują: 

???

inkognito (gość) 2010-10-12 10:27

Odnosnie podatkow:to od lat place wiecej niz nie jeden rolnik o 100h,a co do wladzy to nie popieram zadnego z wojtow i jednoczesnie stwierdzam : w naszej gmnie byl tylko jeden wojt ktory ta gmine wyprowadzil na prosta ale to nie spodobalo sie spoleczenstwu bo mial weza w kieszeni a jakiekolwiek zbedne inwestycje ograniczal do minimum.Obecna wladza umie sie przypodobac mieszkancom a inwestycje takze w twojej miejscowosci widac golym okiem.A co za tym idzie to wiadomo:zadluzenia i kolo sie zamyka.Prosty wniosek:jak nie zrobisz nic to cie wykopia a jak zrobisz to cie obsmaruja:Nie wiem czy jeden czlowiek bez poparcia wiekszosci moze cokolwiek sam zdzialac.Obserwuje naszych zwyklych obywateli i stwierdzam ze im na niczym nie zalezy,chca wszystkiego ale za darmo i bez wysilku i nie wazne jakim i czim kosztem zdobyte,byle to ich nic nie kosztowalo.Pozdrawiam i zycze powodzenia w starcie do upragnionej wladzy zmieniajacej swiat na lepsze.(a wyjdzie tak jak zawsze)

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

Najważniejsi są Ci których reprezentuję ...

Tomasz Boszka (gość) 2010-10-11 23:41

Inkognito Ty mówisz o odpowiedzialności zbiorowej a taka nie istnieje. Jeśli każdy z nas nie będzie patrzył sam na siebie to nic się nie zmieni. W odróżnieniu od Ciebie ja mam odwagę walczyć o to, aby próbować cokolwiek zmienić. Nasze społeczeństwo ma dość polityki tej lokalnej również, bo wszyscy obiecują a nic się nie zmienia. Ciekawe czy Twoja rodzina będzie miała za co zapłacić podatek od nieruchomości. Popierasz Pana Wójta to płać jedne z wyższych podatków w tym powiecie. Budując kolejne pomnik podatki będą musiały rosnąć bo za coś trzeba je będzie utrzymać. Ja jestem przeciwnikiem podnoszenia podatków, bo kasa z nich uzyskana i tak idzie głównie na podwyżki pensji urzędniczych i spłaty kredytów. Smutne to, ale prawdziwe. Los czasem bywa okrutny - abyś czasem Ty nie musiał stanąć nad grobem najbliższej Ci osoby. Wcześniej nie komentowałem Twoich słów, bo nie czułem takiej potrzeby i tyle w tym temacie.

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

????

inkognito (gość) 2010-10-11 20:55

Musze cie rozczarowac,bo problemow z jezykiem polskim nigdy nie mialem a wrecz przeciwnie,no i tchorzem tez nie jestem a ze nie czuje potrzeby rozpoznawalnosci wiec jestem anonimowy co nie znaczy ze pisze z uprzedzeniami do kogokolwiek.Piszesz o pojednaniu z wojtem,czyz to nie dziwne ze dopiero po negatywnych opiniach na swoj temat??? rozglos byl potrzebny poniewaz rzucil cien na wlodarzy a sam osiagnoles swoj cel i nie mow ze to byl przypadek tak przed kampania i wyborami w ktorych (prawdopodobnie bedziesz chcial startowac ) no i ta troska o dzieci itd.przeciez od tego sa nie tylko soltysi ale i wszyscy obywatele naszego kraj.,Znam taka partie ktora gra na uczuciach ludzkich w podobnym stylu.Musze jednak w jednym sie zgodzic:nasze drogi od dawien dawna wymagaja naprawy i z wladzami gminy walcza wszyscy soltysi jak i sami mieszkancy.Za pieniadze utopione w lataniu a nie naprawianiu drog wybudowano by wiele basenow,jednak Pinczyn po Bytoni jest w dobrej sytuacji,poniewaz nasi wlodarze maja nad nim piecze i inwestuja tam znacznie wiecej i bez znacznych naciskow z twojej strony (tak bylo i jest od b. dawna )Funkcja soltysa zobowiazuje do czegos wiec nie widze tu niczego nadzwyczajnego w tym ze sie angazujesz a juz jako radny masz podwojny obowiazek . Chyba nikt sila nie zostaje zmuszony do objecia tych funkcji a jezeli nie daje sobie rady zawsze moze zrezygnowac.(zeby miec swiety spokoj) czego tobie zycze

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

Najważniejsi są Ci których reprezentuję ...

Tomasz Boszka (gość) 2010-10-11 00:36

Na zakończenie mojego wywodu: samorząd to nie wójt czy rada gminy, lecz wszyscy Mieszkańcy zamieszkujący daną gminę. Radni to przedstawiciele mieszkańców a wójt ma obowiązek wykonywać to co rada zaakceptuje. Mieszkańcy na zebraniach chcieli nowych, bezpiecznych dróg, ale obecna władza ich nie słucha. Niby mamy demokrację, ale to jednoosobowy człon podejmuje decyzje a Rada przyklepuje te pomysły. W razie błędnych decyzji będzie na kogo zwalić.
Bardzo Cię serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję, że już niedługo sam do mnie przyjdziesz i normalnie porozmawiamy o tym w jakim kierunku powinna rozwijać się nasza gmina. No chyba, że rzeczywiście jesteś tchórzem.

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

Najważniejsi są Ci których reprezentuję ...

Tomasz Boszka (gość) 2010-10-11 00:36

Co do tego, że nie potrafię iść na kompromis. Ty nigdy nie byłeś na sesji i nie wiesz jak ważne jest, aby każdy z radnych suwerennie podejmował decyzje. Nigdy nie byłem przeciwko jakimkolwiek działaniom Pana Wójta, które miałyby służyć dobru mieszkańców nawet jeśli były finansowane z kredytów. Na chwilę obecną jestem przeciwko basenowi i hali widowiskowo sportowej, bo jako gmina nie jesteśmy w stanie tego utrzymać. Dla mnie ważniejsza jest budowa dróg i chodników, bo w przeciwieństwie do Ciebie boję się o każde dziecko, które musi codziennie chodzić m.in ulicą Gajową do szkoły. Takich niebezpiecznych dróg w naszej gminie jest więcej. Semlin - Kleszczewo; Borzechowo w stronę Radziejewa; Zblewo w stronę Kościerzyny itp. Na to potrzebne są miliony a my jako rada chcemy utopić te pieniądze w pomniku jakim będzie basen. Byłoby dla mnie najgorszym momentem w życiu spojrzeć w oczy matce dziecka, które zginęło na drodze z powodu braku świadomości ludzi odpowiadających za rozwój Naszej Gminy. Niektórym osobom jest to zapewne obojętne, bo już zetknęli się ze śmiercią, ale ja w takiej sytuacji kompromisu uznawać nie zamierzam.

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

Najważniejsi są Ci których reprezentuję ...

Tomasz Boszka (gość) 2010-10-11 00:34

inkognito widzę, że w szkole nie potrafiłeś sobie poradzić na lekcjach języka polskiego. Lekcje nauki pisania na klawiaturze też raczej były Ci obce. Kultury mnie również nie musisz uczyć, bo Twoje wypowiedzi przesiąknięte są taką nienawiścią do mojej osoby, że nie potrafisz zauważyć iż to co mi zarzucasz sam w pełni realizujesz. Sprawą drugorzędną jest to, że podobnie jak szerszeń jesteś tchórzem, który boi się przedstawić. Jestem tylko człowiekiem, zostałem radnym po to, aby bronić spraw ważnych dla mieszkańców gminy Zblewo. Ja sumienie mam czyste, bo funkcję radnego wykonuję w taki sposób, aby Ci co mnie wybrali byli ze mnie dumni. Nie należę do ludzi, którzy mówią o sobie, że wszystko wiedzą - jak każdy popełniam błędy, ale potrafię za nie brać pełną i jawną odpowiedzialność. Jako sołtys i radny jestem podobnie jak pozostali przedstawiciele władzy samorządowej na tzw. świeczniku i pewne zachowania nie powinny się nam przydarzać. Gdybyś Ty usłyszał podobne słowa co ja to zapewne ze strachu schowałbyś się pod łóżkiem mamy. Ja wybrałem inną drogę. Sprawa ma swój bieg i nic nie mogę zrobić. Dla Twojej wiadomości i pozostałych normalnych Internautów spotkałem się z panem Arturem i wszystko sobie wyjaśniliśmy. Przez 4 lata wspólnie współpracowaliśmy i teraz nasi wspólni znajomi zorganizowali spotkanie, na którym doszliśmy do porozumienia w tej kłopotliwej sprawie.

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

mlodosc!!!

inkognito (gość) 2010-10-10 20:23

Osobiscie nie mam nic przeciw mlodosci ale na to zeby byc dumnym z kogosc za to ze jest mlody to juz przesada.Moze nie znam az tylu soltysow,jednak paru tak i to wcale nie takich mlodych co rowniez nie boja sie zawalczyc o problemy zwiazane z ich miejscowosciami.Kazdy chce miec swoja racje (wojt i soltys ) ale tez trzeba czasami kompromisu bez stawiania kogos pod sciana.A na taka postawe trzeba troche wiedzy,rozumu i inteligencji zwlaszcza kiedy sie chce startowac do stolka to trzeba spoleczenstwu pokazac ze trudne sytuacje rozwiazuje sie bez pieniactwa i opluwania wladzy gdzie sie tylko da (prasa itp ) a tu juz boszka spalil sie na calym froncie bo ewidentnie pokazal swoja niemoc w sytuacji podbramkowej,chyba ze z kazdym co mu nie wygodny to do sadu bedzie latal a wtedy zero pracy dla obywateli

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

szacunek

denis (gość) 2010-10-09 22:24

a ja uważam, że taki sołtys to duma dla danej miejscowości. Znam wielu sołtysów co siedzą cicho i boją się własnego cienia i boja się przedstawić problemy mieszkańców władzy, czyli wójtowi. Jeśli zgłasza sie im problemy to tylko odpowiadają \\\\\\\"nie denerwujmy wójta\\\\\\\" to po co taki się pcha do polityki. Brawo dla Sołtysa z Pinczyna, że taki młody i ma swoje zdanie.

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

obiektywizm

andre (gość) 2010-10-09 22:04

Trzeba na niektóre sprawy spojrzeć obiektywnie. Za poprzedniej kadencji Wójta niestety nic się nie działo, marazm i nuda, natomiast coby nie przypisywać obecnym Włodarzom to trzeba stwierdzić że sporo się dzieje a pozyskiwanie środków unijnych zależy również od zasobności budżetu. Jeżeli porównamy to do możliwości budżetu to okaże się że Gmina Zblewo plasuje się pewnie w pierwszej dziesiątce województwa. Nie znam Pana Boszki, ale się zastanawiam jakie ma intencje i kompetencje żeby oceniać swoją Gminę jednostronnie i powierzchownie?

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

Wielki Szacun

Pinczyniak (gość) 2010-10-09 19:50

Brawooooooooooo Tomek na WÓJTA

Karate kid

Mały (gość) 2010-10-09 15:54

Boszka,dawaj na siłke! Przytyraj trochę i z nim wyskocz heh

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

do mieszkanca..

inkognito (gość) 2010-10-09 09:53

chyba jestes z rodziny? a osobiscie znam wielu ludzi co zrobili znacznie ale to znacznie wiecej od boszki dla swojej miejscowosci i tym sie nie chwala, no i nie pchaja sie na piedestal,zeby ich za to podziwiac.No i jest jeszcze takie przyslowie:jezeli jeden czlowiek powie ze masz ogon to mozesz nie wierzyc ale jezeli mowi to wiecej osob to znaczy ze cos w tym jest.Wiec sadze ze opinie boszka ma nie najlepsza

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

Opinia

mieszkaniec Gminy Zblewo (gość) 2010-10-09 09:30

Czytając komentarze, odniosłem wrażenie, że wszystkie negatywne wpisy, dotyczące tego tematu są podobnie pisane! Jakby pisała je jedna osoba! Zastanawiające?! A co do naszego sołtysa to nie budzi on we mnie żadnych negatywnych uczuć, a wręcz przeciwnie, za jego poświęcenie i oddanie dla lokalnej społeczności bardzo go szanuje i podziwiam. Jestem bardzo ciekawy, czy te osoby, które tak niepochlebnie wyraziły się w poniższych komentarzach o panu sołtysie, były by wstanie poświecić tyle czasu i energii dla dobra sołectwa wsi Pinczyn?!

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

pleps

inkognito (gość) 2010-10-08 20:11

Dla mnie Pan Boszka jest bardzo mało kulturalny i w ogóle nie powinien startowac w zadnych wyborach. Na kierowniczym stanowisku powinna byc osoba kompetentna, z doświadczeniem a nie takie dziecko jak on.

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

!!!!!!!!!

szerszeń (gość) 2010-10-08 19:25

Masz rację inkognito. Ten człowiek to wyjatkowy kretacz, umie kąsać (ciekawe gdzie się tego nauczył), a ponadto falszywiec. Mialem okazje osobiscie doznac jego obludy i fałszu. Byle tylko jemu nic nie ubyło. Panu bogu świeczkę, a jak trzeba to i diabłu ogarek zapali. Marzy mu sie władza, a z ludźmi w swojej wsi nie potrafi rozmawiać jak soltys. Po prostu szujowaty człowiek i lubi zaskakiwac z ukrycia, kierując sie zasadą "jak nie mogę być lwem, to bede lisem" UWAŻAJCIE !!!!!!!!!!!!!

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

????

inkognito (gość) 2010-10-08 18:33

boszce mozg sie od tego kombinowania jak zostac wojtem zlaszowal,ciekawe ze od razu swiadkow rozmowy mial???maly czlowieczek jeszcze sam nic nie zrobil,a juz wie jak kasac i grysc.Do wladzy trzeba dorosnac bo co by bylo gdyby to cos zostalo wojtem???jak juz teraz umie manipulowac i krecic???

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

****

**** (gość) 2010-10-08 18:11

Jedno wielkie bagno i wyscig do koryta. W ręce tecka a w glowie siecka, ale na wójta bedzie sie pchał (no, jeszcze sie zastanowi .....żenada) he,he,he

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

i dobrze

znajomy (gość) 2010-10-07 14:05

I dobrze boszka zrobił!!! Niech sie łajzy zaczną bacnic nie robią a potem pretensje że ktoś prawdę powie....

0 / 0 zgłoś naruszenie odpowiedz

źródło: http://starogardgdanski.naszemiasto.pl/artykul/603680,wicewojt-zblewa-grozil-sprawe-bada-prokuratura,2,galeria,592298,id,t,nk,tm,zid.html#dodaj-komentarz


Komentarze

Anonimowy pisze…
Panie Tomaszu ,zycze powodzenia,chociaz mam watpliwosci czy sie Panu uda. Zblewo przypomina Neapol,gdzie ludzie obecnej wladzy sa powiazani nie tylko pomiedzy soba ale i ...... a te powiazania ciezko zerwac. Jezeli Pan wygra to zglosze sie do Pana i przekaze kilka dobrych pomyslow i rad.Bylem w Pinczynie i zastanawialem sie co jest powodem ,ze Zblewo jest stolica gminy ,jezeli panska miejscowosc bije o glowe Zblewo. Zycze powodzenia w wyborach dla dobra gminy i jej mieszkancow. W Pinczynie czuje sie Europe a Zblewo przypomina swym wygladem minione czasy komuny pod wzgledem estetyki,infrastruktury i mentalnosci wladz jak z minionej epoki. Jeszcze raz powodzenia. PS Jezeli Pan wygra to niech Pan nie zaczyna od przyjecia zaproszenia na herbatke ,od ludzi wladzy nie z tego swiata,bo to juz bedzie panski koniec z samodzielnoscia rzadzenia.